כריס רוק 9.1 הנחות

כריס רוק נוחת בתל אביב יום שלישי 09.01 הופעה קורעת מצחוק ובלתי נשכחת, כרטיס לאולם ב-199 ₪ בלבד במקום 484

לרכישה
יום שלישי 09.01, שעה 20:30, היכל מנורה מבטחים:
  • כרטיס ישיבה באולם ב-199 ₪ בלבד
laughכריס רוק
הקומיקאי יוצא לסיבוב הופעות Total Blackout Tour לראשונה מזה 9 שנים שיביא אותו לראשונה לישראל. הוא אחד האנשים הכי מצחיקים בעולם וללא ספק אחד הסטנדאפיסטים הגדולים של כל הזמנים.
רוק נולד ב-1965 והתפרסם לראשונה בתכנית Saturday Night Live לצד אדם סנדלר, דייויד ספייד וכריס פארלי המנוח במקביל לפריצה הגדולה שלו כאמן סטנד-אפ. אדי מרפי גילה את הקומיקאי הצעיר ושילב אותו בסרטיו (השוטר מבברלי הילס ועוד), משם הוא התקדם והשתתף בעשרות סרטים (נשק קטלני 4, מדגסקר, מת לצחוק, האחות בטי ועוד) וסדרות טלוויזיה, הנחה פעמיים את טקס האוסקר, כתב ביים והפיק שורה ארוכה מאוד של סרטים ותכניות אבל המקום בו הוא מביא את האמנות שלו לשיא היה ונשאר במת הסטנד-אפ. בראיון חושפני על שער מגזין הרולינג סטון הוא דיבר לאחרונה על גירושיו המתוקשרים שהסתיימו אחרי 18 שנות נישואים, בעקבותם החליט להתמסר שוב לסטנד-אפ.
המופעים הקודמים שלו שברו שיאים כשעלו ונחשבים לקלאסיקות בתחום.
בדירוג עדכני של 50 הקומיקאים הגדולים והמוצלחים של כל הזמנים של מגזין הרולינג סטון הוא הגיע לחמישייה הראשונה. מתוך הנימוקים: "כריס רוק עולה לבמה כמו מתאגרף, כמו מטיף וכמו משורר והכל באיש אחד… הקהל יודע מה מצפה לו ורוק משחרר חבטות עם קצב ועצמה. הוא מתעסק בקהל ובתוכן בטכניקה שנוגעת בשלמות וחשוב מזה – הרעיונות שלו לגבי מערכות יחסים, גזע ופוליטיקה מאתגרות את שומעיו וגורמות להם לחשב מחדש כל מה שידעו קודם לכן. רוק מעז ללכת רחוק מאוד עם החומרים…לא חושש להתחדש ולהפתיע על הבמה".
  • פתיחת דלתות בשעה 19:00
  • סדר הישיבה יקבע בצורה אקראית ע"י צוות ההפקה ובהתאם לשובר שנרכש
    ניתן לקבל מושבים סמוכים ברכישה תחת אותה הזמנה
    יש להגיע לקופות כחצי שעה לפני תחילת המופע ולהמיר את הקופון בכרטיס
    שמירת הכרטיסים בקופות תהיה לפי שם בעל הקופון

כתובת: יגאל אלון 51 תל אביב


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *